Pradinis » Katalogas » Žaislai pagal amžių » Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų » Page 13
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų
-
Filtruoti
Kaina
Dydis
Spalva
Prekės ženklas
Plotis
Aukštis
Vėžliukai Nindzės – figūrėlių rinkinys 4 vnt.
23.50 €1-2 d.d.
Į krepšelįVirėjos rinkinys su prijuostė
13.90 €1-2 d.d.
Į krepšelįVisureigis džipas su nuotoliniu valdymo pultu, dvi baterijos
1-2 d.d.
Į krepšelįŽaidimas žvejyba – akvariumas su judančiomis žuvimis, LED apšvietimas
19.90 €1-2 d.d.
PasirinktiŽaislinė policijos mašina su garsais ir šviesomis
9.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislinis dinozauras triceratopsas su garsais
10.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislinis krepšinio stovas vaikams iki 120 cm.
1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislinis policijos rinkinys su šautuvu
19.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislinis traktorius su priekaba, garsais ir šviesomis
14.90 €1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislinis vandens šautuvas
nuo7.98 €1-2 d.d.
Pasirinkti This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageKortų žaidimas „UNO”
2 d.d.
Į krepšelįŽaislai Vaikams Nuo 3 iki 5 Metų
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų yra daiktai, kurie yra sukurti specialiai šio amžiaus grupės vaikams. Šiuo amžiumi vaikai jau yra pajėgūs daug daugiau nei kūdikiai ir todėl jų žaislai yra daug sudėtingesni ir gali padėti jiems tobulinti įvairius įgūdžius.
Kūrybiškumo Skatinimas
Žaislai šiai amžiaus grupei dažnai yra kūrybiški ir skatina vaikus kurti, konstruoti ir eksperimentuoti. Jie gali būti konstruktoriai, dėlionės, spalvinimo knygos arba žaislai, kurie leidžia vaikams kurti savo pasakas ir istorijas.
Socialinės Sąveikos Ir Bendradarbiavimo Skatinimas
Vaikai šio amžiaus jau gali pradėti bendrauti su kitais vaikais. Žaislai, kurie skatina socialinę sąveiką ir bendradarbiavimą, yra labai naudingi. Tai gali būti žaidimai su taisyklėmis, kurie reikalauja bendradarbiavimo, arba žaislai, kuriuos galima žaisti kartu su kitais vaikais.
Kognityvinio Vystymosi Skatinimas
Šiuo amžiumi vaikai jau gali mokytis ir suvokti sudėtingesnes sąvokas. Žaislai, kurie skatina kognityvinį vystymąsi, gali turėti spalvas, skaičius, raidžių mokymo priemones ar žaidimus, kurie skatina problemų sprendimą.