Pradinis » Katalogas » Žaislai pagal amžių » Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų » Page 2
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų
-
Filtruoti
Kaina
Dydis
Spalva
Prekės ženklas
Plotis
Aukštis
Dėlionė puzlė skaičiavimo mokymuisi 56 dalys su gyvūnais
19.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįDėlionė vaikams dinozaurai 54 didelės detalės 87×58 cm.
12.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįDidelis karinis laivas su lėktuvais ir automobiliais
42.89 €1-2 d.d.
Į krepšelįDovanų maišeliai advento kalendoriui DIY
12.98 €1-2 d.d.
Į krepšelįDžipas su dinozauru priekaboje valdomas pultu, 1:25
1-2 d.d.
Į krepšelįElektrinis Pop It žaidimas Meškutis
1-2 d.d.
Į krepšelįElektrinis vandens šautuvas pakraunamas
nuo16.98 €1-2 d.d.
Pasirinkti This product has multiple variants. The options may be chosen on the product pageElektroninis atminties žaidimas Pop it memory Kiškis
1-2 d.d.
PasirinktiElektroninis atminties žaidimas Pop it memory KITTY
1-2 d.d.
Į krepšelįFidget antistresinis suspaudžiamas katinėlis
1-2 d.d.
Į krepšelįFive Nights at Freddy´s figūrėlių rinkinys 3 vnt.
23.90 €1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislai Vaikams Nuo 3 iki 5 Metų
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų yra daiktai, kurie yra sukurti specialiai šio amžiaus grupės vaikams. Šiuo amžiumi vaikai jau yra pajėgūs daug daugiau nei kūdikiai ir todėl jų žaislai yra daug sudėtingesni ir gali padėti jiems tobulinti įvairius įgūdžius.
Kūrybiškumo Skatinimas
Žaislai šiai amžiaus grupei dažnai yra kūrybiški ir skatina vaikus kurti, konstruoti ir eksperimentuoti. Jie gali būti konstruktoriai, dėlionės, spalvinimo knygos arba žaislai, kurie leidžia vaikams kurti savo pasakas ir istorijas.
Socialinės Sąveikos Ir Bendradarbiavimo Skatinimas
Vaikai šio amžiaus jau gali pradėti bendrauti su kitais vaikais. Žaislai, kurie skatina socialinę sąveiką ir bendradarbiavimą, yra labai naudingi. Tai gali būti žaidimai su taisyklėmis, kurie reikalauja bendradarbiavimo, arba žaislai, kuriuos galima žaisti kartu su kitais vaikais.
Kognityvinio Vystymosi Skatinimas
Šiuo amžiumi vaikai jau gali mokytis ir suvokti sudėtingesnes sąvokas. Žaislai, kurie skatina kognityvinį vystymąsi, gali turėti spalvas, skaičius, raidžių mokymo priemones ar žaidimus, kurie skatina problemų sprendimą.