Pradinis » Katalogas » Žaislai pagal amžių » Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų » Page 25
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų
-
Filtruoti
Kaina
Dydis
Spalva
Prekės ženklas
Plotis
Aukštis


Blizgūs klijai 12 vnt.
1-2 d.d.
Pasirinkti

Gaisrinės automobilis valdomas nuotoliniu pultu, 22 cm
17.90 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Virėjos rinkinys, prijuostė, virtuvės priedai
9.90 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Lavinamasis kilimėlis su pianinu
39.98 €1-2 d.d.
Į krepšelį

Lavinamasis kilimėlis su pianinu
22.90 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Muzikinis kilimėlis su gyvūnų garsais
14.89 €1-2 d.d.
Į krepšelį

Muzikinis kilimėlis su gyvūnų garsais (Kopija)
14.98 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Magnetinis konstruktorius 41 detalės
1-2 d.d.
Pasirinkti

Robotas transformeris gaisrinės mašina su valdymo pultu
1-2 d.d.
Pasirinkti

Arkliukas vaikiškas su šukomis
nuo1-2 d.d.
Pasirinkti This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

Policijos nuotoliniu būdu valdomas sportinis automobilis
19.90 €1-2 d.d.
Į krepšelį

POP IT žemėlapis delionė
1-2 d.d.
Į krepšelįŽaislai Vaikams Nuo 3 iki 5 Metų
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų yra daiktai, kurie yra sukurti specialiai šio amžiaus grupės vaikams. Šiuo amžiumi vaikai jau yra pajėgūs daug daugiau nei kūdikiai ir todėl jų žaislai yra daug sudėtingesni ir gali padėti jiems tobulinti įvairius įgūdžius.
Kūrybiškumo Skatinimas
Žaislai šiai amžiaus grupei dažnai yra kūrybiški ir skatina vaikus kurti, konstruoti ir eksperimentuoti. Jie gali būti konstruktoriai, dėlionės, spalvinimo knygos arba žaislai, kurie leidžia vaikams kurti savo pasakas ir istorijas.
Socialinės Sąveikos Ir Bendradarbiavimo Skatinimas
Vaikai šio amžiaus jau gali pradėti bendrauti su kitais vaikais. Žaislai, kurie skatina socialinę sąveiką ir bendradarbiavimą, yra labai naudingi. Tai gali būti žaidimai su taisyklėmis, kurie reikalauja bendradarbiavimo, arba žaislai, kuriuos galima žaisti kartu su kitais vaikais.
Kognityvinio Vystymosi Skatinimas
Šiuo amžiumi vaikai jau gali mokytis ir suvokti sudėtingesnes sąvokas. Žaislai, kurie skatina kognityvinį vystymąsi, gali turėti spalvas, skaičius, raidžių mokymo priemones ar žaidimus, kurie skatina problemų sprendimą.