Pradinis » Katalogas » Žaislai pagal amžių » Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų » Page 19
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų
-
Filtruoti
Kaina
Dydis
Spalva
Prekės ženklas
Plotis
Aukštis
Šautuvas muilo burbulų elektrinis
1-2 d.d.
Į krepšelįVaikškas obotas chameleonas keičiantis spalvas
1-2 d.d.
Į krepšelįSpaiderman robotas su valdymo pultu, šviesos efektai
19.98 €1-2 d.d.
PasirinktiVaikiškas Ninja robotas su valdymo pultu
19.90 €1-2 d.d.
Į krepšelįRadio bangomis valdomas pakraunamas tankas
39.90 €1-2 d.d.
PasirinktiMašina transformeris su valdymo pultu
39.00 €1-2 d.d.
Į krepšelįPakraunama mašina su valdymo pultu iki 15km/val
Pop it didelis 196 rutuliukai
1-2 d.d.
Į krepšelįKosmetikos rinkinys vaikiškas su veikiančiu džiovintuvu imitacinis
9.49 €1-2 d.d.
Į krepšelįVežimėlis lėlei sulankstomas
1-2 d.d.
Į krepšelįŽaidimas Greitieji Diskai
1-2 d.d.
Į krepšelįPop it SpiderMan žmogus voras
1-2 d.d.
Į krepšelįKonstruktorius su elektriniu atsuktuvu, 128 kaladėlės
29.98 €1-2 d.d.
PasirinktiŽaislai Vaikams Nuo 3 iki 5 Metų
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų yra daiktai, kurie yra sukurti specialiai šio amžiaus grupės vaikams. Šiuo amžiumi vaikai jau yra pajėgūs daug daugiau nei kūdikiai ir todėl jų žaislai yra daug sudėtingesni ir gali padėti jiems tobulinti įvairius įgūdžius.
Kūrybiškumo Skatinimas
Žaislai šiai amžiaus grupei dažnai yra kūrybiški ir skatina vaikus kurti, konstruoti ir eksperimentuoti. Jie gali būti konstruktoriai, dėlionės, spalvinimo knygos arba žaislai, kurie leidžia vaikams kurti savo pasakas ir istorijas.
Socialinės Sąveikos Ir Bendradarbiavimo Skatinimas
Vaikai šio amžiaus jau gali pradėti bendrauti su kitais vaikais. Žaislai, kurie skatina socialinę sąveiką ir bendradarbiavimą, yra labai naudingi. Tai gali būti žaidimai su taisyklėmis, kurie reikalauja bendradarbiavimo, arba žaislai, kuriuos galima žaisti kartu su kitais vaikais.
Kognityvinio Vystymosi Skatinimas
Šiuo amžiumi vaikai jau gali mokytis ir suvokti sudėtingesnes sąvokas. Žaislai, kurie skatina kognityvinį vystymąsi, gali turėti spalvas, skaičius, raidžių mokymo priemones ar žaidimus, kurie skatina problemų sprendimą.