Pradinis » Katalogas » Žaislai pagal amžių » Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų » Page 26
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų
-
Filtruoti
Kaina
Dydis
Spalva
Prekės ženklas
Plotis
Aukštis


Robotas dinozauras su garso ir šviesos efektais, valdomas pultu
27.98 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Pop it rankinė vaikui
1-2 d.d.
Į krepšelį

Pop it rankinė meškutis
1-2 d.d.
Į krepšelį

Pop it rankinė
1-2 d.d.
Į krepšelį

Piešimo lenta su šviesa
1-2 d.d.
Į krepšelį

Magnetinis konstruktorius mašina
1-2 d.d.
Į krepšelį

Robotas Tumble su valdymo pultu atkartojantis garsus
29.90 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Radio bangomis valdomas ekskavatorius pakraunamas
34.90 €1-2 d.d.
Į krepšelį

Radio bangomis valdoma mašina konstruktorius su atsuktuvu
38.90 €1-2 d.d.
Pasirinkti

Fotoaparatas vaikui su atminties kortele 16 GB 5 žaidimai
1-2 d.d.
Į krepšelį

Fotoaparatas vaikui su atminties kortele 16 GB, 5 žaidimai
27.98 €1-2 d.d.
Į krepšelį

Fotoaparatas vaikui su atminties kortele 16 GB, 5 žaidimai, silikoninis dėkliukas
28.90 € Į krepšelįŽaislai Vaikams Nuo 3 iki 5 Metų
Žaislai vaikams nuo 3 iki 5 metų yra daiktai, kurie yra sukurti specialiai šio amžiaus grupės vaikams. Šiuo amžiumi vaikai jau yra pajėgūs daug daugiau nei kūdikiai ir todėl jų žaislai yra daug sudėtingesni ir gali padėti jiems tobulinti įvairius įgūdžius.
Kūrybiškumo Skatinimas
Žaislai šiai amžiaus grupei dažnai yra kūrybiški ir skatina vaikus kurti, konstruoti ir eksperimentuoti. Jie gali būti konstruktoriai, dėlionės, spalvinimo knygos arba žaislai, kurie leidžia vaikams kurti savo pasakas ir istorijas.
Socialinės Sąveikos Ir Bendradarbiavimo Skatinimas
Vaikai šio amžiaus jau gali pradėti bendrauti su kitais vaikais. Žaislai, kurie skatina socialinę sąveiką ir bendradarbiavimą, yra labai naudingi. Tai gali būti žaidimai su taisyklėmis, kurie reikalauja bendradarbiavimo, arba žaislai, kuriuos galima žaisti kartu su kitais vaikais.
Kognityvinio Vystymosi Skatinimas
Šiuo amžiumi vaikai jau gali mokytis ir suvokti sudėtingesnes sąvokas. Žaislai, kurie skatina kognityvinį vystymąsi, gali turėti spalvas, skaičius, raidžių mokymo priemones ar žaidimus, kurie skatina problemų sprendimą.